Adatvezérelt Facebook hirdetéskezelés

A kiszámítható Facebook hirdetések kulcsa az adatok értelmezése és a hirdetések optimalizálása ezen információk alapján.

Nem kell hozzá semmilyen titkos trükk, csak rengeteg tanulás és gyakorlás. Ha mindezt szeretnéd megspórolni, akkor érdemes kiszervezned a hirdetéseidet.

„Egy üzletet nem reklámozni olyan, mint amikor kacsintasz egy lányra a sötétben. Te tudod, hogy mit csinálsz, de rajtad kívül senki más nem tudja.” – Stuart H. Britt
Amiért jó Facebookon hirdetni

Mindannyian utáljuk a hirdetéseket, reklámokat. Úgy érezzük, hogy lépten nyomon olyan dolgokat akarnak nekünk eladni, amelyekre nincsen szükségünk. Persze csak arról van szó, hogy éppen nem nekünk szólnak, de sajnos mégis látjuk őket.

A jól beállított Facebook hirdetések másképp működnek. Pontosan a megfelelő időben, a megfelelő embereknek jelennek meg. Képzeld csak el, hogy éppen új TV vásárlásán gondolkozol. A hírfolyamot pörgetve pont szembejön veled álmaid készüléke, te pedig boldogan vásárolod meg azt. Ugye, hogy ebben a formában egyáltalán nem zavart, hogy egy hirdetés került az utadba?

Szinte az egész országot megszólíthatod

A Facebooknak már több, mint 6 millió magyar felhasználója van. Érd el őket és csinálj belőlük vásárlókat.

 

Alacsony költség, magas megtérülés

A Facebook hirdetések még mindig a legolcsóbbak a piacon. Megfelelő kampányokkal pedig akár húszszoros megtérülés is elérhető.

Kiszámítható eredmények

A kampányok sikeressége tökéletes pontossággal mérhető, így látni fogod, hogy mennyi pénzt hoznak a kampányok.

Milyen eredményeket várhatsz ha velem dolgozol?

Lehet hangzatos számokkal dobálózni és alacsony kattintási költségekről, meg magas CTR-ről beszélgetni, de tudom, hogy téged nem ez érdekel. Az egyetlen dolog ami meghatározó a vállalkozásod szempontjából az nem más, mint a bevétel.

A képen néhány általam futtatott kampány eredményei láthatók.
Tudnod kell, hogy nem minden vállalkozás esetén érhető el húsz-harmincszoros megtérülés, ráadásul nem is minden kampány sikerét a megtérülésben mérjük. (pl. a Profit Project esetében az ajánlatkérés az érték) de ha együtt dolgozunk a te kampányaidból is kihozom a maximumot.

Az ügyfeleim védelmének szempontjából konkrét cégeket és terméket sem rendelek a kampányokhoz, de bátran kattints a képre és tanulmányozd az adatokat.

Így áll össze egy Facebook kampány

Ezeket mind elvégzem helyetted

1. Stratégia kialakítása

Stratégia nélküli hirdetés szinte ablakon kidobott pénz. Ezért veled együttműködve elkészítem a hirdetési stratégiádat.

2. Célközönség meghatározása

A vállalkozásod és a piac sajátosságait figyelembe véve, meghatározom a célközönségedet, hogy a megfelelő embereknek jelenlen meg a hirdetésed.

3. Analitika beállítása

A jól teljesítő kampányok kulcsa, a vásárlói tevékenység és konverziók mérése, valamint az adatok helyes értelmezése. 
Emiatt a kampányok elindtása előtt beállítom neked az analitikai szoftvereket.

4. A kampányok elkészítése

A hirdetések elkészítése egy kreatív feladat. A megfelelő vizuális megjelenés mellett, a szöveges tartalom elkészítésére is kiemelt figyelmet fordítok.

5. Optimalizálás

A kampányok elindítása után, folyamatosan érkeznek az adatok. Ezek segítségével pedig optimalizálom a hirdetéseket, hogy azok egyre jobban és jobban teljesítsenek.

6. A/B tesztelés

Különböző hirdetési változatok tesztelésével, megkeresem azt, amelyik a legjobban teljesít. Ezzel még olcsóbban szállíthatom neked ügyfeleket.

Az együttműködés folyamata
l

1. Ajánlatkérés

A lentebb található űrlap segítségével ajánlatot kérsz és néhány napon belül felveszem veled a kapcsolatot.

2. Célok meghatározása

A közös munkát egy személyes vagy telefonos konzultációval kezdjük, amikor is átbeszéljük a vállalkozásoddal kapcsolatos céljaidat.

3. Előkészületek

Beállítom az analitikai szoftvereket, meghatározom a célközönséget és elkészítem az első kampányokat.

4. Eredmények

Elkezdenek megérkezni az első eredmények én pedig tovább javítom a kampányaid teljesítményét.

Engedd meg, hogy bemutatkozzam...

Németh Dániel vagyok, a Profit Project alapítója. Itt bizonyára most el kellene mesélnem, hogy több éve foglalkozom online marketinggel és weboldalak/webáruházak készítésével, illetve, hogy én ismerem azt a szupertitkos technikát amivel az egekbe repítem a vállalkozásodat.

Sajnálom de nincs ilyen technika. Én abban hiszek, hogyha kellő profizmussal, odafigyeléssel és szakértelemmel teszem a dolgom, akkor sikeres lesz az együttműködésünk. A marketing nem varázslat, hanem kreativitás, adatelemzés és optimalizálás.

Az elért eredmények pedig engem igazolnak.

Minden egyes vállalkozásra (akivel együtt dolgozom) úgy tekintek, mintha a sajátom lenne, éppen ezért óvom őket és mindent megteszek a maximális profit érdekében.

Árazás

Beszéljünk a vállalkozásodról

Az alábbi űrlap kitöltésével tudsz ajánlatot kérni. Ezután néhány munkanapon belül felveszem veled a kapcsolatot és egy ingyenes konzultáció keretében átbeszéljük a céljaidat.

Adatkezelési hozzájárulás*

Gyakran ismételt kérdések
u

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A szolgáltatás havidíja a választott csomagtól függ és a fenti táblázat tartalmazza.

u

Vállalsz garanciát?

A hirdetések minőségére, a határidők betartására és az elvállalt feladatok elvégzésére vállalok garanciát.
Olyan dolgokra, amelyekre nincs ráhatásom (így például a vásárlások száma) nem tudok garanciát adni.

u

Van minimális szerződési idő?

Nincs minimális szerződési idő. A szolgáltatást bármikor felmondhatod, csak a hónap végét kell kivárnod.

u

Mekkora összegért éri meg hirdetni havonta?

A Facebookon a minimális hirdetési költség 300 Ft/kampány. Azonban az általam javasolt minimális hirdetési költség
1000 Ft/nap.

u

Mennyi idő után lesz látható eredmény?

Ezt sajnos nem lehet egyértelműen behatárolni. A szolgáltatásodtól vagy a termékedtől is függ, hogy mennyi idő alatt tudjuk elérni a kitűzött célokat.