Új szintre emelem a vállalkozásod forgalmát

Facebook hirdetések segítségével

A terméked szuper, a szolgáltatásod lenyűgöző és a weboldalad is megnyerő. Akkor neked már csak egyetlen dologra van szükséged: Minél több releváns érdeklődőre.

Olcsó forgalom, tűéles célzási lehetőségek és magas megtérülés. Folytassam?

“Egy üzletet nem reklámozni olyan, mint amikor kacsintasz egy lányra a sötétben. Te tudod, hogy mit csinálsz, de rajtad kívül senki más nem tudja.” – Stuart H. Britt
Amiért jó Facebookon hirdetni

5,5 millió magyar felhasználó

Nincs még egy platform, ahol ennyi embert érhetsz el egyszerre.

 

Tűéles célzási lehetőségek

Legyen az tömeg- vagy a legkisebb réspiac, itt hatékonyan el tudod érni a vásárlóidat.

Alacsony költség, magas megtérülés

A Facebook hirdetés 2018-ban is az egyik legolcsóbb forgalomforrás.

Szükséged van Facebook hirdetésekre, ha…

...több vásárlót szeretnél

Ha valamilyen fizikai terméket árulsz a saját, vagy pedig fizikai boltban, viszont nem elég nagy a forgalmad, akkor bátran jelentkezz konzultációra.

...több ügyfelet szeretnél

Ha tanácsadó, fodrász, sminkes vagy bármilyen szolgáltató vagy, de nincs elég ügyfeled akkor bátran keress fel.

...növelni akarod a márkád értékét

Ha elég ügyfeled vagy vásárlód van, de mégis nagyobb ismertséget szeretnél a vállalkozásodnak, akkor bátran jelentkezz konzultációra.

Így áll össze egy Facebook kampány
És ezeket mind elvégzem helyettem

1.

Stratégia kialakítása

Stratégia nélküli hirdetés szinte ablakon kidobott pénz. Ezért veled együttműködve elkészítem a hirdetési stratégiádat.

2.

Célközönség meghatározása

A vállalkozásod és a piac sajátosságait figyelembe véve, meghatározom a célközönségedet, hogy a megfelelő embereknek jelenlen meg a hirdetésed.

3.

Grafikai munkák

A hirdetések vizuális megjelenése ragadja meg a vásárló figyelmét.
Egy grafikus elkészíti a hirdetéseid kreativját és szükség esetén a Közösségi Média megjelenésedet.

4.

Szövegírás

A hirdetés kreativja megállásra készteti, a szöveg pedig kattintásra ösztönzi az embereket. Én felelek a megfelelő szöveges tartalmakért.

5.

Optimalizálás

A kampányok elindítása után, folyamatosan érkeznek az adatok. Ezek segítségével pedig folyamatosan javítani tudom a hirdetésed teljesítményét.

6.

A/B tesztelés

Különböző hirdetési változatok tesztelésével, megkeresem azt, amelyik a legjobban teljesít. Ezzel még olcsóbban szállíthatom neked ügyfeleket.

Érdemes rám bíznod a marketingedet, mert…

...Facebook hirdetésekre specializálódtam

Több száz sikeres kampány és több ezer munkaóra után elmondhatom magamról, hogy mestere lettem a Facebook hirdetéseknek.

...nem csak hirdetéseket kapsz tőlem

Tisztában vagyok vele, hogy a Facebook hirdetések önmagukban nem garantálják egy vállalkozás bevételeinek növekedését. Ezért az együttműködés során tanácsokkal segítek neked a megfelelő profit modell kialakításában.

...imádom az adatokat

Az online marketingben az a legjobb, hogy minden egyes tevékenység mérhető és optimalizálható.
Telepakolom “érzékelőkkel” a teljes vásárlói útvonalat és a gyűjtött adatok alapján optimalizálom a Facebook hirdetéseket és adok neked tippeket a weboldalad fejlesztésének érdekében.

Bemutatkozás

Több száz sikeres kampány, több millió forint nyereség az ügyfeleknek

Németh Dániel vagyok, a Profit Project alapítója. Több éve foglalkozom Online Marketinggel és ez idő alatt alatt rengeteg vállalkozást állítottam növekedési pályára.
Dolgoztam már együtt fitness teremtől kezdve, tuning bolton át, szépségszalonig sokféle vállalkozással.
Ezt a több éves tudást és tapasztalatot felhasználva segítek a Te vállalkozásodat is nyereségessé tenni.

Néhány korábbi cég, akikkel volt szerencsém együtt dolgozni

Árazás
Beszéljünk a céljaidról

Az alábbi űrlap kitöltésével tudsz ajánlatot kérni. Ezután néhány munkanapon belül válaszolok neked és elkezdjük közösen megtervezni a projektedet.

Melyik csomag iránt érdeklődsz?*

Adatkezelési hozzájárulás*

Gyakran ismételt kérdések
t

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A szolgáltatás havidíja a választott csomagtól függ és a fenti táblázat tartalmazza.

t

Vállalsz garanciát?

A hirdetések minőségére, a határidők betartására és az elvállalt feladatok elvégzésére vállalok garanciát. 
Olyan dolgokra, amelyekre nincs ráhatásom nem tudok garanciát adni.

t

Van minimális szerződési idő?

A minimális szerződési idő 3 hónap. Ennyi idő szükséges minimálisan ahhoz, hogy elérhessük a kitűzött célokat és összeszokottan tudjunk együtt dolgozni.

t

Nekem mi lesz a dolgom?

Veled együttműködve készítem el a hirdetési stratégiát és néhány, a vállalkozásodat érintő kérdésben kérem majd a segítségedet.

t
Mennyi idő után lesz látható eredmény?

Ezt sajnos nem lehet egyértelműen behatárolni. A szolgáltatásodtól vagy a termékedtől is függ, hogy mennyi idő alatt tudjuk elérni a kitűzött célokat.