Adatvezérelt Facebook hirdetéskezelés
A kiszámítható Facebook hirdetések kulcsa az adatok értelmezése és a hirdetések optimalizálása ezen információk alapján.
Nem kell hozzá semmilyen titkos trükk, csak rengeteg tanulás és gyakorlás. Ha mindezt szeretnéd megspórolni, akkor érdemes kiszervezned a hirdetéseidet.
Mindannyian utáljuk a hirdetéseket, reklámokat. Úgy érezzük, hogy lépten nyomon olyan dolgokat akarnak nekünk eladni, amelyekre nincsen szükségünk. Persze csak arról van szó, hogy éppen nem nekünk szólnak, de sajnos mégis látjuk őket.
A jól beállított Facebook hirdetések másképp működnek. Pontosan a megfelelő időben, a megfelelő embereknek jelennek meg. Képzeld csak el, hogy éppen új TV vásárlásán gondolkozol. A hírfolyamot pörgetve pont szembejön veled álmaid készüléke, te pedig boldogan vásárolod meg azt. Ugye, hogy ebben a formában egyáltalán nem zavart, hogy egy hirdetés került az utadba?
Szinte az egész országot megszólíthatod
A Facebooknak már több, mint 6 millió magyar felhasználója van. Érd el őket és csinálj belőlük vásárlókat.
Alacsony költség, magas megtérülés
A Facebook hirdetések még mindig a legolcsóbbak a piacon. Megfelelő kampányokkal pedig akár húszszoros megtérülés is elérhető.
Kiszámítható eredmények
A kampányok sikeressége tökéletes pontossággal mérhető, így látni fogod, hogy mennyi pénzt hoznak a kampányok.
Lehet hangzatos számokkal dobálózni és alacsony kattintási költségekről, meg magas CTR-ről beszélgetni, de tudom, hogy téged nem ez érdekel. Az egyetlen dolog ami meghatározó a vállalkozásod szempontjából az nem más, mint a bevétel.
A képen néhány általam futtatott kampány eredményei láthatók.
Tudnod kell, hogy nem minden vállalkozás esetén érhető el húsz-harmincszoros megtérülés, ráadásul nem is minden kampány sikerét a megtérülésben mérjük. (pl. a Profit Project esetében az ajánlatkérés az érték) de ha együtt dolgozunk a te kampányaidból is kihozom a maximumot.
Az ügyfeleim védelmének szempontjából konkrét cégeket és terméket sem rendelek a kampányokhoz, de bátran kattints a képre és tanulmányozd az adatokat.
Ezeket mind elvégzem helyetted
1. Stratégia kialakítása
2. Célközönség meghatározása
A vállalkozásod és a piac sajátosságait figyelembe véve, meghatározom a célközönségedet, hogy a megfelelő embereknek jelenlen meg a hirdetésed.
3. Analitika beállítása
A jól teljesítő kampányok kulcsa, a vásárlói tevékenység és konverziók mérése, valamint az adatok helyes értelmezése.
Emiatt a kampányok elindtása előtt beállítom neked az analitikai szoftvereket.
4. A kampányok elkészítése
A hirdetések elkészítése egy kreatív feladat. A megfelelő vizuális megjelenés mellett, a szöveges tartalom elkészítésére is kiemelt figyelmet fordítok.
5. Optimalizálás
A kampányok elindítása után, folyamatosan érkeznek az adatok. Ezek segítségével pedig optimalizálom a hirdetéseket, hogy azok egyre jobban és jobban teljesítsenek.
6. A/B tesztelés
Különböző hirdetési változatok tesztelésével, megkeresem azt, amelyik a legjobban teljesít. Ezzel még olcsóbban szállíthatom neked ügyfeleket.
1. Ajánlatkérés
2. Célok meghatározása
3. Előkészületek
4. Eredmények
Engedd meg, hogy bemutatkozzam...
Németh Dániel vagyok, a Profit Project alapítója. Itt bizonyára most el kellene mesélnem, hogy több éve foglalkozom online marketinggel és weboldalak/webáruházak készítésével, illetve, hogy én ismerem azt a szupertitkos technikát amivel az egekbe repítem a vállalkozásodat.
Sajnálom de nincs ilyen technika. Én abban hiszek, hogyha kellő profizmussal, odafigyeléssel és szakértelemmel teszem a dolgom, akkor sikeres lesz az együttműködésünk. A marketing nem varázslat, hanem kreativitás, adatelemzés és optimalizálás.
Az elért eredmények pedig engem igazolnak.
Minden egyes vállalkozásra (akivel együtt dolgozom) úgy tekintek, mintha a sajátom lenne, éppen ezért óvom őket és mindent megteszek a maximális profit érdekében.
Beszéljünk a vállalkozásodról
Az alábbi űrlap kitöltésével tudsz ajánlatot kérni. Ezután néhány munkanapon belül felveszem veled a kapcsolatot és egy ingyenes konzultáció keretében átbeszéljük a céljaidat.
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
A szolgáltatás havidíja a választott csomagtól függ és a fenti táblázat tartalmazza.
Vállalsz garanciát?
A hirdetések minőségére, a határidők betartására és az elvállalt feladatok elvégzésére vállalok garanciát.
Olyan dolgokra, amelyekre nincs ráhatásom (így például a vásárlások száma) nem tudok garanciát adni.
Van minimális szerződési idő?
Nincs minimális szerződési idő. A szolgáltatást bármikor felmondhatod, csak a hónap végét kell kivárnod.
Mekkora összegért éri meg hirdetni havonta?
A Facebookon a minimális hirdetési költség 300 Ft/kampány. Azonban az általam javasolt minimális hirdetési költség
1000 Ft/nap.
Mennyi idő után lesz látható eredmény?
Ezt sajnos nem lehet egyértelműen behatárolni. A szolgáltatásodtól vagy a termékedtől is függ, hogy mennyi idő alatt tudjuk elérni a kitűzött célokat.