Adatvezérelt Facebook hirdetéskezelés

A kiszámítható Facebook hirdetések kulcsa az adatok értelmezése és a hirdetések optimalizálása ezen információk alapján.

Nem kell hozzá semmilyen titkos trükk, csak rengeteg tanulás és gyakorlás. Ha mindezt szeretnéd megspórolni, akkor érdemes kiszervezned a hirdetéseidet.

“Egy üzletet nem reklámozni olyan, mint amikor kacsintasz egy lányra a sötétben. Te tudod, hogy mit csinálsz, de rajtad kívül senki más nem tudja.” – Stuart H. Britt
Amiért jó Facebookon hirdetni

Több, mint 6 millió magyar felhasználó

Nincs még egy platform, ahol ennyi embert érhetsz el egyszerre.

 

Tűpontos célzási lehetőségek

Legyen az tömeg- vagy a legkisebb réspiac, itt hatékonyan el tudod érni a vásárlóidat.

Kiszámítható eredmények

A megfelelően beállított hirdetések megbízhatóan szállítják
vásárlókat/ügyfeleket.

Szükséged van Facebook hirdetésekre, ha…

...több vásárlót szeretnél

Ha valamilyen fizikai terméket árulsz a saját, vagy pedig fizikai boltban, viszont nem elég nagy a forgalmad, akkor bátran jelentkezz konzultációra.

...több ügyfelet szeretnél

Ha tanácsadó, fodrász, sminkes vagy bármilyen szolgáltató vagy, de nincs elég ügyfeled akkor bátran keress fel.

...növelni akarod a márkád értékét

Ha elég ügyfeled vagy vásárlód van, de mégis nagyobb ismertséget szeretnél a vállalkozásodnak, akkor bátran jelentkezz konzultációra.

Így áll össze egy Facebook kampány
És ezeket mind elvégzem helyetted

1. Stratégia kialakítása

Stratégia nélküli hirdetés szinte ablakon kidobott pénz. Ezért veled együttműködve elkészítem a hirdetési stratégiádat.

2. Célközönség meghatározása

A vállalkozásod és a piac sajátosságait figyelembe véve, meghatározom a célközönségedet, hogy a megfelelő embereknek jelenlen meg a hirdetésed.

3. Analitika beállítása

A jól teljesítő kampányok kulcsa, a vásárlói tevékenység és konverziók mérése, valamint az adatok helyes értelmezése. 
Emiatt a kampányok elindtása előtt beállítom neked az analitikai szoftvereket.

4. A kampányok elkészítése

A hirdetések elkészítése egy kreatív feladat. A megfelelő vizuális megjelenés mellett, a szöveges tartalom elkészítésére is kiemelt figyelmet fordítok.

5. Optimalizálás

A kampányok elindítása után, folyamatosan érkeznek az adatok. Ezek segítségével pedig optimalizálom a hirdetéseket, hogy azok egyre jobban és jobban teljesítsenek.

6. A/B tesztelés

Különböző hirdetési változatok tesztelésével, megkeresem azt, amelyik a legjobban teljesít. Ezzel még olcsóbban szállíthatom neked ügyfeleket.

Az együttműködés folyamata
l

1. Ajánlatkérés

A lentebb található űrlap segítségével ajánlatot kérsz és néhány napon belül felveszem veled a kapcsolatot.

2. Célok meghatározása

A közös munkát egy személyes vagy telefonos konzultációval kezdjük, amikor is átbeszéljük a vállalkozásoddal kapcsolatos céljaidat.

3. Előkészületek

Beállítom az analitikai szoftvereket, meghatározom a célközönséget és elkészítem az első kampányokat.

4. Eredmények

Elkezdenek megérkezni az első eredmények én pedig tovább javítom a kampányaid teljesítményét.

Engedd meg, hogy bemutatkozzam...

Németh Dániel vagyok, a Profit Project alapítója. Itt bizonyára most el kellene mesélnem, hogy több éve foglalkozom online marketinggel és weboldalak/webáruházak készítésével, illetve, hogy én ismerem azt a szupertitkos technikát amivel az egekbe repítem a vállalkozásodat.

Sajnálom de nincs ilyen technika. Én abban hiszek, hogyha kellő profizmussal, odafigyeléssel és szakértelemmel teszem a dolgom, akkor sikeres lesz az együttműködésünk. A marketing nem varázslat, hanem kreativitás, adatelemzés és optimalizálás. 

Minden egyes vállalkozásra (akivel együtt dolgozom) úgy tekintek, mintha a sajátom lenne, éppen ezért óvom őket és mindent megteszek a maximális profit érdekében.

Néhány korábbi cég, akikkel volt szerencsém együtt dolgozni

Árazás
Beszéljünk a céljaidról

Az alábbi űrlap kitöltésével tudsz ajánlatot kérni. Ezután néhány munkanapon belül válaszolok neked és elkezdjük közösen megtervezni a projektedet.

Melyik csomag iránt érdeklődsz?*

Adatkezelési hozzájárulás*

Gyakran ismételt kérdések
t

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A szolgáltatás havidíja a választott csomagtól függ és a fenti táblázat tartalmazza.

t

Vállalsz garanciát?

A hirdetések minőségére, a határidők betartására és az elvállalt feladatok elvégzésére vállalok garanciát. 
Olyan dolgokra, amelyekre nincs ráhatásom nem tudok garanciát adni.

t

Van minimális szerződési idő?

Nincs minimális szerződési idő. A szolgáltatást bármikor felmondhatod, csak a hónap végét kell kivárnod.

t

Mekkora összegért éri meg hirdetni havonta?

A Facebookon a minimális hirdetési költség 300 Ft/kampány. Azonban az általam javasolt minimális hirdetési költség
1000 Ft/nap.

t
Mennyi idő után lesz látható eredmény?

Ezt sajnos nem lehet egyértelműen behatárolni. A szolgáltatásodtól vagy a termékedtől is függ, hogy mennyi idő alatt tudjuk elérni a kitűzött célokat.