Google Ads hirdetéskezelés

Érd el a potenciális vásárlókat akkor, amikor éppen szükségük van a termékedre vagy a szolgáltatásodra. 

Amiért jó a Googleben hirdetni

Bármilyen információra, vagy termékre van szükséged bizonyára te is először a világ legismertebb keresőjéhez fordulsz segítségért. A Google hirdetésekben éppen ez a csodálatos. Éppen akkor jelensz meg a potenciális vásárlóidnak, amikor szükségük van rád. Ráadásul nem kell őket különösebben sokat győzködnöd, hiszen már készen állnak a vásárlásra. 

U

Éppen akkor jelensz meg amikor szükség van rád

 

Vásárlásra kész érdeklődők

Pontosan mérhető eredmények

Így áll össze egy Google Ads kampány

Ezeket mind elvégzem helyetted

1. Stratégia kialakítása

Stratégia nélküli hirdetés szinte ablakon kidobott pénz. Ezért veled együttműködve elkészítem a hirdetési stratégiádat.

2. Kulcsszókutatás

A keresés alapú hirdetések legfontosabb része a megfelelő kulcsszavak meghatározása. Megkeresem neked az optimális kulcsszavakat, különböző elemzőszoftverek segítségével.

3. Analitika beállítása

A jól teljesítő kampányok kulcsa, a vásárlói tevékenység és konverziók mérése, valamint az adatok helyes értelmezése. 
Emiatt a kampányok elindtása előtt beállítom neked az analitikai szoftvereket.

4. A kampányok elkészítése

A hirdetések elkészítése egy kreatív feladat. A megfelelő vizuális megjelenés mellett, a szöveges tartalom elkészítésére is kiemelt figyelmet fordítok.

5. Optimalizálás

A kampányok elindítása után, folyamatosan érkeznek az adatok. Ezek segítségével pedig optimalizálom a hirdetéseket, hogy azok egyre jobban és jobban teljesítsenek.

6. A/B tesztelés

Különböző hirdetési változatok tesztelésével, megkeresem azt, amelyik a legjobban teljesít. Ezzel még olcsóbban szállíthatom neked ügyfeleket.

Az együttműködés folyamata
l

1. Ajánlatkérés

A lentebb található űrlap segítségével ajánlatot kérsz és néhány napon belül felveszem veled a kapcsolatot.

2. Célok meghatározása

A közös munkát egy személyes vagy telefonos konzultációval kezdjük, amikor is átbeszéljük a vállalkozásoddal kapcsolatos céljaidat.

3. Előkészületek

Beállítom az analitikai szoftvereket, meghatározom a célközönséget és elkészítem az első kampányokat.

4. Eredmények

Elkezdenek megérkezni az első eredmények én pedig tovább javítom a kampányaid teljesítményét.

Engedd meg, hogy bemutatkozzam...

Németh Dániel vagyok, a Profit Project alapítója. Itt bizonyára most el kellene mesélnem, hogy több éve foglalkozom online marketinggel és weboldalak/webáruházak készítésével, illetve, hogy én ismerem azt a szupertitkos technikát amivel az egekbe repítem a vállalkozásodat.

Sajnálom de nincs ilyen technika. Én abban hiszek, hogyha kellő profizmussal, odafigyeléssel és szakértelemmel teszem a dolgom, akkor sikeres lesz az együttműködésünk. A marketing nem varázslat, hanem kreativitás, adatelemzés és optimalizálás.

Az elért eredmények pedig engem igazolnak.

Minden egyes vállalkozásra (akivel együtt dolgozom) úgy tekintek, mintha a sajátom lenne, éppen ezért óvom őket és mindent megteszek a maximális profit érdekében.

Árazás

Beszéljünk a vállalkozásodról

Az alábbi űrlap kitöltésével tudsz ajánlatot kérni. Ezután néhány munkanapon belül felveszem veled a kapcsolatot és egy ingyenes konzultáció keretében átbeszéljük a céljaidat.

Adatkezelési hozzájárulás*

Gyakran ismételt kérdések
u

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A szolgáltatás havidíja a választott csomagtól függ és a fenti táblázat tartalmazza.

u

Vállalsz garanciát?

A hirdetések minőségére, a határidők betartására és az elvállalt feladatok elvégzésére vállalok garanciát.
Olyan dolgokra, amelyekre nincs ráhatásom (így például a vásárlások száma) nem tudok garanciát adni.

u

Van minimális szerződési idő?

Nincs minimális szerződési idő. A szolgáltatást bármikor felmondhatod, csak a hónap végét kell kivárnod.

u

Mekkora összegért éri meg hirdetni havonta?

A Google Ads-ben a minimális hirdetési költség 100 Ft/kampány. Azonban az általam javasolt minimális hirdetési költség 1000 Ft/nap.

u

Mennyi idő után lesz látható eredmény?

Ezt sajnos nem lehet egyértelműen behatárolni. A szolgáltatásodtól vagy a termékedtől is függ, hogy mennyi idő alatt tudjuk elérni a kitűzött célokat.